7. marraskuuta 2012

Kuvailua uudella putkella

Tuli hommattua kameraan uusi putki (Nikkor AF-S 55-200mm 1:4-5.6G ED), joten kuvasaastetta on taas luvassa ;) Töistä tullessa hain paketin postista ja samantien suunnattiin poikien kanssa koirapuistoon kuvailemaan. Erittäin tyytyväinen olen siihen näin ensimmäisen kokeilun jälkeen. Nyt saa kauempaakin otettua kuvia, joten ei tarvitse koko aikaa juosta koirien perässä. Vielähän toki kuvaus on vähän hakusessa, mutta eiköhän sitä ala oppimaan kun aikansa kuvailee :)





''Hyi, lunta tassussa!''


Kepin heittelyä

''Äiti, mulla on kylmä''









7 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia ja hieno uusi ulkoasu blogilla! :) Miten sait tuon oman kuvan taustalle yhtenä isona kuvana? Mä olen yrittänyt laittaa monet kerrat, mutta se ei laita sitä yhtenä isona vaan monena pienenä kuvana. En ole löytänyt, että mistä sitä saisi muokattua. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia!
      Taustakuvan saa sieltä Malli-> Mukauta-> Taustaväri-> Ruksi pois kohdasta ''Vieritä sivun mukana''. Näin siis itselläni toimi :)

      Poista
    2. Ja en tiedä vaikuttaako kuvan koko siihen, näkyykö useana pienemä kuvana. Mulla siis tämä kuva on normaalistikin näin iso :)

      Poista
    3. Mä yritin isoakin kuvaa, mutta tää herjasi että liian iso kuva. Ja tuolta tosiaan yritin sitä kuvaa laittaa, mutten saanut sitä kuin monena pienenä tuohon. Pitää vielä tutkia asiaa lisää. :)

      Poista
    4. Tuo kuva näyttäisi olevan kokoa 1582x1055, eikä herjannut mitään. Mulla taas tässä on ongelmana se, etten saa kuvista noita valkoisia kehyksiä pois. En tiedä vaikuttako tuo blogin malli siihen vai mikä, mutta tässä ei tuu ollenkaan sitä valikkoa että saisi muokattua.

      Poista
  2. Täytyykin koittaa muokata kuvista tuon kokoisia, josko se sitten tulisi yhtenä isona. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti onnistuu :) Ja jos sillä on mitään merkitystä, mulla on käytössä tuo vesileima-malli.

      Poista