10. lokakuuta 2012

Esittelyssä Taavi

Kuka olet?
Taavi, toisinaan Tuhruksi haukkuvat.

Mitä sinulle kuuluu?
Oikein hyvää, kiitos kysymästä. Vesisade vain inhottaa, en tykkää kylmästä.

Paras aktiviteetti?
Nukkuminen on kivaa. Sukkien mukluttamisesta tykkään kovasti.

Mielipiteesi eläinlääkäristä?
Aivan paras paikka! Mä en oikeesti ymmärrä miten joku ei voi siitä tykätä. Huomion keskipisteenä on kiva olla!

Mitä ilman et voisi elää?
Äitiä. Jos ei ole kotona, haen jonkun sen vaatteen nukkumapaikaksi.

Jos saisit itse päättää, millainen olisi päiväsi?
Nukkuisin. Söisin. Nukkuisin. Välillä kävisin ulkona juoksemassa jos on HYVÄ sää. Leikkisin muiden koirien kanssa. Söisin ja nukkuisin. Toisinaan tylsäksi haukkuvat.

Paras kaverisi?
Kaikki on mun kavereita! Manun kanssa on kiva painia, mutta välillä pitää rähjätä sille kun tulee herättämään kesken parhaiden unien. Ulkona äiti ei tykkää kun tahtoisin kovasti mennä moikkaamaan kaikkia. Lenkkipolun vakiokavereiksi on tullut pari whippet-tyttöä ja bullterrieri-tyttö.

Lempiherkku?
Jauheliha, makkara ja kana. Kaikkiruokainen kyllä olen.

Parhain paikka olemiseen?
Oma peti - oma rauha. Kaikkien pitää tosin olla näkyvillä etten aivan yksin ole. Kyllä mä välillä käyn äitin kainalossa hakemassa rapsutuksia.

Mitä temppuja osaat?
Mä osaan pussailla ja halailla ja kiehnata ja pussailla. Sohvan nojalta on kiva kiemurrella äitin kaulaa ympäri ja pussailla. Seiso-komento mulle on opetettu ja oon jo aika hyvä siinä. Istuakin osaan, mutta sitä ei kauheasti opetella etten ala näyttelyissä istumaan. Maahanmenoa oon pari kertaa tehnyt onnistuneesti. Mainitsinko jo pussaamisen?

Viimeiset sanat...

Mä oon aika hyvä manipuloimaan muita. Sitä kun söpöilee ja pussailee, esittää tottelevaista niin sivussa on hyvä tehdä pahoja. Suosittelen muillekin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti