9. maaliskuuta 2013

Taavi ERI2 SA

No menihän ne näyttelyt vähän paremmin, kuin olin ajatellut. Toki vielä treeniä tarvitaan. Pöydällä oli taas tärinä päällä, seisoessa ote herpaantui vähän väliä ja liikkeissä katseli mua päin ja meni linkussa. Kyllähän niitä hyviäkin hetkiä oli ja onneksi tuomari huomasi ne ;) Tästä on hyvä jatkaa kohti Tampereen näyttelyitä ja muita kesän näyttäytymisiä. Treeniä, treeniä.. Taidetaan seuraavaksi suunnistaa mätsäreihin :)

Saksankielisestä arvostelusta en osaa luotettavaa sanaa sanoa, joten jos joku saa tuosta kuvasta selkoa, mulle saa ilmoitella mitä siinä lukee ;) Jotain sinne päin olen saanut suomennettua, mutta joistakin sanoista en oikein selkoa saa.

Eli tämän päivän tuloksena oli JUNnupojissa ERI JUK2 SA ja erittäin tyytyväinen olen tulokseen. Vai merkitäänkö se ERI2 SA? Ei oikein ole nämä termit hallussa :)

Taavin fiilikset;
''Ei aina pysty keskittymään, parhaani yritin.
Nyt olen aivan loppu, tahdon vain nukkumaan''

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti