21. toukokuuta 2012

Kohti kesää

9vk
Hiukan kuvia viikonlopulta. 
Manulla on ilmeisesti silmätulehdus tai ärtyy siitepölystä, tässä eläinlääkäriä olen yrittänyt saada kiinni että saisi silmätippoja.
 


 En tiedä osaako normaalisti pennut tässä iässä käyttäytyä niin fiksusti kuin Taavi. Manuun on huono verrata kun se oli (ja on) kovapäinen omantien kulkija. Ylpeä olen pikku-miehestä, osaa niin nätisti mennä pihalla ja sisälläkin on alkanut fiksuuntumaan.. Tai no, mun mielestä se ei ole fiksua että mun poissa ollessa pissaa lattialle ja sitten kun ilmestyn paikalle, siirtyy paperille jatkamaan toimitusta... :) Mutta nätisti osaa odottaa ruokaansa, toisin kuin Manu. Alkaa jo oppimaan oikean ja väärän, sen myötä myös sanan ''ei''. Kovasti toivon että sama tahti jatkuu, eikä tule mitään takapakkia. Näillä näkymin ainakin näyttäisi tulevan oikea herrasmies ;)


Tänään Manu oikeen kävi järvessä kahlaamassa. Hetki siinä kyllä meni ennenkö uskalsi mennä edes rantaan, mutta uteliaisuus vei voiton - ja mun heittämät kepit. Kyllä se vielä uimaan menee kesällä :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti